Dagen före högskoleprovet.

Imorgon är det dags, det enda jag undrar är: Hur ska jag orka kliva upp? Jag har klivit upp kl 6 hela veckan. Jag vill ha sovmorgon, jag gillar att sova. Men på Söndag, då är det sovmorgon. I morgon kan jag vara uppe hur sent jag vill, haha! Annars känns det ganska okej att skriva provet. Eller nu ljuger jag, det gör det inte alls, det känns jobbigt att jag ska sitta still vid en bänk och koncentrera mig hela dagen. Men jag ska göra mitt bästa så får vi se hur långt det räcker. Jag har inte pluggat så mycket som jag borde så jag får skylla mig själv om det inte går så bra. Som man bäddar får man ligga.
Idag har jag köpt en ny mp3. Den är jätteliten och jätterosa och jättefin! Jag ska ha den när jag tränar, det är en liten klämma på den så den är perfekt!
Nu kommer det bli skitkul att träna och jag kommer vara skitsnygg när bikinin ska på! Alla fall snyggare än nu, haha!

Bye Bye!!

               /Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0