Den perfekta söndagen!

Idag har verkligen varit en perfekt söndag!
Dagen började lugnt framför tv:n, med hårinpackning och ansiktsmask.
Sen en tur in till centrum med garantikvittot på våran tv eftersom den håller på att gå sönder. (Någon kommer komma och hämta den hos oss snart, så då blir vi kanske utan tv ett tag.)
Efter det blev det en promenad ute i solen med kissemissen, och sen satt jag och min älskling ute på en parkbänk och bara kände hur solen värmde! Vi gick en liten promenad och när vi kom hem åt vi jättegod mat.
Efter maten gjorde jag en sockerskrubb till mina händer, så nu är de mjuka och fina! Sen tog jag en joggingrunda och invigde min nya mp3-spelare. Just nu sitter jag nyduschad i soffan och snart trycker jag på play, dags för en söndagsfilm!

En söndag kan nog inte bli mycket bättre! :-)


Ha de bäst!

                  /Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0