Gomorron!

Solen skiner ute! Men jag tror det är ganska kallt ändå. Kissen står vid dörren och skriker, hon vill ut. Jag sitter i soffan under en filt, mysigt!
Jag ska iväg och kolla på en lägenhet idag. Nej, jag ska inte flytta, men min goa kompis Lina och hennes Anders vill flytta till Stockholm. Hoppas den är fin och hoppas dom får den!
Det känns som jag borde ta en joggingrunda, men jag vet inte om jag orkar. Jag har ont i huvudet. Känner mig nästan bakis, men det är klart jag drack faktiskt 2 glas Cola igår. Kan man bli bakis på det? :-P
Ikväll ska vi grilla med Katja, Anneli och gänget, det blir kul! Katja har varit bortrest ganska länge, så det blir kul att träffa henne. Anneli är det såklart alltid kul att träffa! Och lilla söta Theo. Jag vet inte exakt vilka som kommer, vi får se.
Nu måste jag röra på mig, ska kanske ta en huvudvärkstablett :-)


            /Anna

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0