Mitt hår.

Jag gillar inte mitt hår. Skulle vilja ha en hårmakeover.
Sist jag klippte mig och färgade håret så gjorde hon det alldeles för ljust, jag såg hemsk ut. Så jag fick panik och färgade över allt. Men det blev väldigt mörkt och det kändes inte som jag. Så jag blekte tillbaka det igen, vilket medförde att det blev jätteslitet och jag fick klippa av allt.
Nu har jag börjat få lite utväxt och när jag var på affären fick jag syn på en färg som såg ut ungefär som min naturliga, så jag kom på att jag skulle göra slingor med den. Den åkte ner i korgen..

Efter ungefär en timmes slingande så sköljde jag ur färgen och insåg att det inte syndes några slingor alls, haha!
Jag ska nog ta mig råd att gå till en frisör istället och be henne lägga i lite halvmörka slingor.
Jag är väldigt sugen på att sätta i exstensions också. Synd att det är dyrt och att jag inte är rik :-)


Gonatt!
            /Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0