Myskväll!!

Jag och min älskling ska ha myskväll!
Vi åkte och handlade lite på Willys, utanför fanns en Thai som vi bestämde oss för att äta på. Mums!
Den var som ett gatukök ungefär, fast kändes väl lite skabbigare. Dom flesta tar nog med maten därifrån för det fanns inte särskilt många sittplatser. Men vi bestämde oss för att äta där. Jag tyckte konstigt nog att det kändes ganska romantiskt att sitta på det där lilla haket och äta. Fast jag vet inte varför. Kanske för att det var så enkelt. Och om man tycker om varandra kan man vara vart som hellst tillsammans och det känns bra ändå.
På vägen hem hyrde vi the box, som vi ska kolla på nu.
Våran tv håller på och lägger av. Katastrof!! Så det var knappt vi fick någon bild. Men nu hör jag filmen därute, måste springa och mysa ner mig i soffan.

Puss & Hej dags för myskväll!


/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0