Strulfredag, skönt med helg!

Just nu sitter jag och väntar på min moster Marie. Hon är på besök från Östersund och ska sova hos oss inatt! När jag var liten bodde hon i Sthlm och jag brukade sova hos henne, men nu är det ombytta roller :-)

Jag var på jättebra humör imorse och tyckte till och med att regnet var jättemysigt. Det var som att inget kunde förstöra mitt goda humör. Sen hände en grej på jobbet som gjorde mig skitirriterad. Det var en som nästan skällde på mig fast jag inte hade gjort något fel. Man kan ta reda på fakta innan man blir arg på någon..

När jag åkte från jobbet tog bussen en annan väg än när jag åkte till jobbet, så jag hamnade vilse. Men efter att ha gå-sprungit en stund hittade jag till pendeln, sen var det till att skynda, skynda, skynda för att hämta bilen. Jag hann precis!
När jag kom hem kånkade jag in alla däck i källaren, så jag har nästan haft ett litet träningspass idag fast jag inte har kommit iväg till gymmet.

Ikväll ska vi till Jonatan och Anneli och äta middag. Det ska bli trevligt, Adam och Jonatans mamma kommer också! Jag gillar att hälsa på dom, dom är så välkomnande på något vis, så man känner sig som hemma.
Och så har dom världens sötaste son, Theo. Han är lite över 1 år. Och så söt som man kan bli!

Nej nu måste jag kolla hur det går för Marie, om hon har åkt vilse någonstans eller om hon snart är här!



Bye bye!

             /Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0