Tråkpåsk i år

Vi skulle åka till Glada Hudik igår. Men eftersom jag fortfarande var sjuk och Adam också har blivit hängig så sköt vi upp resan till idag. Jag klev upp och började plocka fram kläder som jag skulle packa ner, hoppade in i duschen och sen var jag helt slut. Vi kom på att det nog inte var någon bra idé att hälsa på Adams mormor för när äldre blir sjuka så blir dom oftast ännu sjukare. Sen sa Adam att vi inte borde vara nära Theo heller. Theo är Adams brorson, han är 1 år och världens sötaste! Men stackars Theo har förkylningsastma så när han blir förkyld blir han jättedålig och kan inte andas. Vi beslöt oss för att stanna hemma. Det är ju inge roligt att vara i Hudik om vi inte kan umgås med några.
Så nu sitter jag här i våran lägenhet i Stockholm, Adam sitter i rummet intill och spelar world of warcraft. Jag hatar det spelet, det tar upp så mycket av hans tid, tid som han kunde spendera med mig istället.
Jag ska nog gå ut en sväng och få lite luft..


Glad Påsk!

                  /Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0