Trött, men ändå uppe..

Vi åt Tacos igår hemma hos Jonatan och Anneli, det var det godaste jag har ätit på länge! Proppmätt blev jag :-)
Theo hade vuxit massa, vad fort barn blir stora, det händer så mycket när dom är små.
Det var kul att träffa alla för det var ett tag sen.

När vi kom hem satt jag och min moster och pratade ganska länge. Jag har alltid blivit fascinerad när hon berättar om saker hon har sett och varit med om.

I morse vaknade jag kl 8. Jag var trött men ville inte sova mer. Jag och Adam låg vaken och pratade i sängen, riktigt mysigt. När jag sen klev upp och såg  mig i spegeln upptäckte jag att jag har dom största påsarna jag någonsin haft under ögonen. Jag ser hemsk ut idag! Men munsåret börjar i alla fall bli bättre. Äntligen!
Det var en kille som hade köpt en salva mot munsår i Thailand, hans sår hade försvunnit på en dag. En sådan salva önskar jag mig!

Nu börjar det bli dags för dusch och frukost!


Kram

        /Anna
       
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0