Söndagkväll igen!

Nu det söndagkväll igen, helgerna går alldeles för fort.  
                                                                  
  
                 
      



Igår var vi på shoppingtur. Jag köpte ett par nya mysbyxor, från Roxy.

            

                     I LOVE THEM!!!


På Kvällen blev det Thairestaurang tillsammans med min moster, Yvonne (också släkting) och min älskling. Jag åt kyckling och grönsaker i kokosmjölk med grön curry. Det är min favorit! Det var riktigt gott, väldigt starkt. Men jag har hört att det är bra att äta stark mat  :-)

Idag blev det en tur in till stan, vi träffade Anders och Marina och åt glass i gamla stan. Mums!
Vi vinkade av Marie som nu sitter på tåget hem till Östersund.

När vi skulle hem började jag känna mig lite deppig, vet egentligen inte riktigt varför. Allt är ju bra. Jag har det bra!

Ibland tycker jag verkligen inte om den jag ser i spegeln, många säger att när man blir äldre accepterar man sitt utseende och man tycker om sin kropp trots alla skavanker. Men när kommer man dit? Jag kan nog acceptera min kropp, att den aldrig kommer bli trådsmal, men tycka om det.. Aldrig! Jag vill vara perfekt. Men perfekt är tråkigt, så det är väl bra att jag inte är det :-)


          Kramar
                      /Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0