En Torsdag i mitt liv...

Sitter i soffan och funderar på om jag kanske borde trampa en stund på crosstrainern. Men jag tror jag struntar i det. Just nu är jag sådär trött så jag hela tiden måste göra något för om jag är still så somnar jag.. Jag ska nog gå och lägga mig snart..




Jag överraskade min älskling idag och köpte en resväska. Han blev jätteglad!



Jag har en likadan fast rosa :-)

Lina och Anders stod i kö på en lägenhet som ligger bara 2 minuter ifrån mig, så jag var och kollade på den idag. Åh vad jag önskade att den skulle vara bra och att dom skulle flytta hit, men det var den tyvärr inte. Det var mögel i badrummet och den var verkligen inte fräsch. Hon som bodde där berättade att hon har en granne som brukar uträtta sina behov i hissen. Riktigt äckligt! Så vi blir inte grannar den här gången alla fall :-(



Jag & Lina i somras. Miss you! Hoppas du flyttar ner snart!

Bye bye!

            /Anna




Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken fin bild på dig! :)

2010-04-30 @ 08:20:34
Postat av: Anna

Tack Malin!

2010-05-01 @ 13:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0