Vänner

Vissa vänner har man för livet. Andra kommer och går. Vissa vänner vet man att dom finns där även om man inte pratar med varandra så ofta.
Jag har vänner som jag trodde skulle finnas där för alltid, men av olika anledningar glider man ifrån varandra. Jag funderar ofta på hur dom mår, hur dom har det. Ibland skickar jag ett mail, ett sms eller ringer. Det konstiga är att det alltid är jag som hör av mig till dom. Eller så är det inte så konstigt, dom kanske inte bryr sig längre. Men om man har varit nära vänner i över 10 år, hur kan man då bara stänga av? Jag kan inte det. Är man en riktig vän så finns man väl alltid där? Då tänker man väl på varandra ibland även om man inte ses så ofta längre? Eller var hela vänskapen bara falsk?  


                      /Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0