Vårkänslor!

Vilken härlig vårdag!
Solen skiner och allt känns sådär underbart skönt! Jag råkade köpa ett par nya jeans. Ooops!! På Kappahl av alla ställen, tror inte jag har köpt byxor där någon gång förut. Men vad tusan, dom var snygga och satt bra så varför inte. Undrar om det är vuxenvarning när man köper jeans där, eller tantvarning? Haha!!
Sen köpte jag lite hårgrejer också på Glitter, jag håller på att spara ut luggen som jag fick ett infall och klippte av i vintras. Så nu behöver jag hårspännen och diadiam för att det ska se bra ut.

Shakira (kissen) har varit ute på sin första vårpromenad idag. När jag tog fram halsbandet jamade hon och sprang lycklig fram till mig så jag fick ta på henne det. Sen tvärvände hon och gömde sig under sängen. Men till slut följde hon med ut. Läskigt, tror jag hon tyckte. Men jag vet att snart kommer hon stå vid dörren och tjata varje dag om att hon vill gå ut. :P

Min älskling sitter i soffan med en öl i handen och kollar på Hockey nu. Jag ska gå och göra honom sällskap ;-)


C-ya

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0