Blommor till mig!?!

Idag ringde någon och frågade om jag skulle vara hemma ikvälll, men det skulle jag inte. Dom hade blommor till mig! Hjälp vad nyfiken jag blev. Vem ville skicka blommor till mig?
Jag lyckades tajma in blombudet när jag var hem och duschade efter träningen, men var precis på väg ut igen när det ringde. Jag hann inte öppna och kolla vem blommorna var ifrån, så jag fick fortsätta vara nyfiken ett tag till.
Blommor är roligt att få! Det betyder att någon tänker på mig och att någon tycker om mig! Desto mer jag funderade över blommorna desto gladare blev jag. Det spelade efter en stund inte så stor roll vem dom kom ifrån jag var bara så glad att någon hade tagit sig tid att skicka blommor till just mig!
Men det första jag gjorde när jag kom innanför dörren igen var att slita bort allt papper, där innanför låg en jättefin bukett med ett kort: Lycka till med studierna från Pappa, Helen, Hans & David!
Jättefina var dom och jätteglad blev jag! Tack!

/Anna

Jag har förresten min första bok nu och jag har redan börjat läsa lite i den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0