Herbie!

                         

Igår när jag satt fast i köerna på E18 tittade jag i backspegeln och fick se Herbie komma körandes ute vid väggrenen. Där kommer Herbie tänkte jag lugnt, innan jag insåg vad jag hade tänkt och var tvungen att kolla i backspegeln en gång till, jag vred på huvudet och såg Herbie köra förbi mig på höger sida (jag stod i högerfil). Ganska coolt, eller hur? Jag och min mamma brukade sitta och kolla på gamla Herbiefilmer på söndagarna när jag bodde hemma hos henne.
Jag gillar Herbie!

/Anna

Kommentarer
Postat av: Anna-Stina

Hej hallå där :)

Vi såg en Herbie i dag på väg mot Bräcke, tror det var i Gällö Nummer 53 hade den på huven oxå.

Själva har vi en röd.....men utan siffror haha

2010-08-18 @ 17:02:37
Postat av: Anna

Coolt! Haha, vad heter eran då?

2010-08-18 @ 21:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0