Sjuk?

Jag vaknade med ont i huvudet idag med, jag har haft ont i huvudet i minst 2 veckor nu. Jag börjar bli ganska less. Jag har munsår också, först fick jag 3 st små och nu när dom nästan är borta dök ett nytt upp och jag känner ytterligare ett påväg.
Jag åkte in till stan idag och mötte tjejen som jag skulle köpa min andra bok av. När jag sedan kom hem var jag helt slut och mitt huvud dunkade stenhårt.
Jag hoppas jag mår bättre imorgon.
Just nu känner jag mig mest trött, less och uppgiven. Allt känns jobbigt och tungt och jag skulle vilja köpa världens största godispåse, krypa upp i soffan och skita i allt. Men jag vet att imorgon kommer allt kännas annorlunda. Då ska jag till Gävle igen och då börjar allt påriktigt!
Allt kommer gå bra och det kommer bli roligt!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0