Sovmorgon på en måndag!

Idag var det min tur att ligga kvar i sängen när väckarklockan ringde. Konstig känsla!
Jag brukar använda min telefon som väckarklocka, men den har blivit knäpp och låter bara när den känner för det. Jag måste hitta felet före onsdag. Jag vill inte försova mig till min första dag i skolan!
Jag har haft jätteont i huvudet hela dagen, men jag tror att det beror på att det är lågtryck ute. Fast jag har varit väldigt trött och energilös en ganska lång tid nu. Så idag ska jag masa mig iväg och köpa vitaminer. Det brukar funka!
Jag ska också masa mig iväg till sats och köra ett step-pass. Jag har inte varit där på alldeles för länge. På sommaren känns det roligare att träna utomhus än inne. Men idag känner jag mig äntligen taggad, det ska bli skitkul!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0