Slut på semester!

Det känns tråkigt att semestern är slut, jag hade så roligt! Jag har träffat gulliga, roliga, snälla vänner varje dag! Och vi har hittat på massa roliga saker, jag har till och med provat spela golf! Jag som alltid har varit så emot golf och tyckt att det var en snobbsport som man inte änns kan kalla sport. Men jag måste erkänna att det var roligt, men riktigt svårt! Jag blev imponerad av Adam och grabbarna som kunde slå iväg bollen över hela banan. Jag vill också kunna!
Men bara för att semestern är slut så betyder det inte att vi inte kan hitta på roliga saker, som tur är! Imorgon ska jag träffa min kompis Kicki som är tillbaka i Sthlm och hälsar på. Jag har inte träffat henne på länge och det ska bli jättekul!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0