Date med min kille!

Jag vet att jag har varit sämst på att uppdatera bloggen sista dagarna, men det blir så ibland..



I fredags hade jag och min älskling date, vi firade att jag har kommit in på den utbildning som jag så gärna ville gå. Jag skyndade mig att göra mig lite extra fin innan han kom hem och tog på mig mitt nya svarta linne. Sen hjälptes vi åt att laga en jättegod middag som vi åt med tända ljus. Jätteromantiskt! Vi åt paj till efterätt och skålade i champagne ute på balkongen! Det var en jättemysig kväll och jag hade roligt!
Tyvärr så är jag alltid trött på fredagar, eller jag är nog alltid trött förresten. Hur som hellst så orkade jag inte hålla upp ögonen längre när klockan blev kvart över elva. Så det blev en tidig kväll trots allt men det gör inget.



 



Just nu sitter jag och kollar på fångarna på fortet, dom har bytt ut Fader Foura till pappan i filmen "vi hade alla fall tur med vädret". Det känns helt fel men man vänjer sig säkert med honom så småningom. Det är kul att försöka gissa på gåtorna, jag klarade en alldeles nyss! Inte för att skryta men.. Haha!
Fast det som känns mest fel med nya Fångarna på fortet är att det visas på en måndag. Man ska ju ha fredagsmys när man kollar på det här, med chips och Coca Cola.
Jag kanske ska införa Måndagsmys istället!

Puss på er!

/Anna

Kommentarer
Postat av: Malin

Måndagsmys låter trevligt! Och på torsdag kommer vi ha torsdagsmys:)

2010-08-23 @ 21:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0