Året 2010

Imorgon är det Nyårsafton, vi kommer att fira i Gävle. Det blir knytkalas och vi ska laga en varmrätt. Vi fick en fonduegryta av pappa som vi ska inviga. Såhär i slutet på året ska man utvärdera året som har gått och ge löften inför nästa år. Jag har inte bestämt mig för att lova något än, men jag ska fundera på saken..

Innan klockan slog tolv för ett år sedan kände jag på mig att 2010 skulle bli ett av de bästa åren på länge och det har varit ett jättebra år! Det har gått väldigt fort men samtidigt känns det som om det var flera år sedan vi firade nyår sist.

2010 var året då jag började blogga!

- Jag och min älskling åkte till Turkiet, vilket var helt underbart!

- Vi fjällvandrade, som jag hade längtat efter att göra i flera år!

- Vi var på festival!

- Vi umgicks med många kära vänner och våra kära familjer!

- Vi var i fjällen och åkte snowboard!

- Jag sökte in på högskolan, ändrade mitt liv och började plugga!

- Massa kompisar har fått barn eller blivit gravid!

Det har nog hänt massa andra roliga saker som jag inte kommer på just nu. Men det har varit ett roligt år och nästa år ska bli ännu bättre!

/Anna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0