stress, stress, stress!

Jag är strssad som tusan över skolan just nu. Imorgon kväll åker jag till Gävle och kommer stanna där hela nästa vecka. På måndag ska vår grupp lämna in 4 grupparbeten, sen ska vi läsa någon annans fyra grupparben som vi ska opponera på. Vi kommer ha fyra seminarier på raken och på kvällarna blir vi tvungen att skriva om våra arbeten. Det blir plugg 24 timmar om dygnet nästa vecka och fyra redovisningar inför 70 personer. Jag gruvar mig... 
På sista tiden har vi haft väldigt många konflikter i min grupp på 7 tjejer. Men nu känner jag att jag har rett ut allt som jag har varit inblandad i och det känns skönt! Det tar bort en stor klump i magen och allt känns lättare.

Nu ska jag iväg och köpa julklappar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0