Världens lyckligaste 29-åring!

Min födelsedag kunde inte blivit bättre! Eller jo, det kunde den.. Mina föräldrar, mormor och syskon kunde varit här! Jag saknar dom! Men i övrigt har den varit en av de bästa födelsedagar i mitt liv! Jag vaknade bredvid min älskling, sen fick jag flera presenter av honom! En ny berlock till mitt armband. Det är ett armband som jag fick i julklapp av min brorsa för massa år sedan. Då fick jag en berlock av honom och en av mormor och nu har jag även en från Adam! Armbandet betyder både tur och kärlek för mig! Jag fick också en jättefin mössa (som matchar mina skor) och en skiva som jag önskade mig. Det har varit folk här hela dagen, och jag har fått blommor och presentkort på olika ställen! alla har verkligen prickat in saker som jag verkligen vill ha och som passar mig perfekt! Så gulliga är allihop! Min kompis Kicki har varit här och jag hade inte träffat henne på jättelänge, så det var jättekul! Hon har tagit över mitt gamla jobb nu och jag kan inte tänka mig någon bättre för det jobbet! Jonatan, Anneli och Theo kom också hit och åt tårta och det är alltid lika kul att träffa dom! Theo bara växer och blir roligare och roligare! Sen kom Ella och Jimmy och precis när jag höll på att hungra ihjäl kom Cecilia och Alex med pizza! När vi hade ätit upp kom fick jag ett kuvert av Cissi och i det låg den största chocken jag har fått i hela mitt liv. Först förstod jag inte vad det var, det var massa papper med info om olika datorer, sen sa hon att jag fick välja vilken jag ville ha. Min present från henne och hela hennes familj (mina reserv föräldrar) var en laptop! Det är helt sjukt! Troligtvis den dyrast present jag har fått i hela mitt liv! Det känns som om jag har vunnit på lotto och jag kan fortfarande inte förstå att dom vill köpa en sån till mig! Helt otroligt! Jag har fått jättemånga gratulationer, både via telefon, sms, och på facebook! Jag har haft en helt underbar dag, och en jättetrevlig kväll! Tack alla för att ni finns!
 


Puss & Kram

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0