Julfirandet slut för den här gången..

Den här morgonen har jag börjat med att använda 3 av mina nya julklappar! En vit skön morgonrock, en massagenackkudde och min ansiktssauna. Riktigt skönt!

Julen har varit jättebra! Vi började fira redan den 23:e hemma hos Adams mamma med alla hans systrar, ena syrrans kompis och hans mormor. Vi åt julgröt, spelade bingolotto och öppnade julklappar i förskott.

Den 24:e åt vi frukost hos Adams mormor och sedan åkte vi till hans pappa, Natalie och Maggan för att fortsätta fira. Där åt vi julmat (köttbullar för mig) tittade på Kalle Anka och Karl-Bertil och öppnade ännu fler julklappar.

Den 25:e åt vi frukost hos Adams mamma, vi lyckades komma dit samtidigt som (Adams bror) Jonatan, Anneli och Theo. Efter frukosten åkte vi upp till Östersund för att fira med min mamma, brorsa, mormor, moster, kusiner och Sonja och Åke. Den här gången blev det ingen julmat, men massa julklappar! Sen spelade vi Wii till mitt i natten.

Den 26:e (igår) hämtade vi upp farmor och Daniel (brorsan) och åkte ut till pappa, Helen, Hans och David (mina småsyskon). Där blev vi bjuden på glögg och kakor, godis och julmat. Vi öppnade julklappar och spelade spel.

Nu är allt julfirande över och jag är helt slut, men även om det är jobbigt att åka runt till alla så är det också roligt! Egentligen har jag och Adam tur som har så många som vi vill träffa och som vill träffa oss när det är jul.

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0