Bingokväll!




Jag är verkligen ingen morgonpigg människa, jag tror det tog 45 minuter för Adam att få mig att öppna ögonen imorse, sen klev jag upp och var världens gnälligaste tjej. Förlåt mamma och Adam för att ni fick stå ut med mig. Sen packade vi in alla julklappar som vi har fått i bilen och åkte söderut. Jag fick låna Adams jacka att ha som kudde och hade min egen jacka som täcke, så myste jag ner mig med Birger och sov hela vägen till Sundsvall.

 
Storsjödjuret Birger som bor i vår bil



Vi har hälsat på Adams pappa idag och nu sitter vi hos Adams mamma. Vi ska spela bingolotto och bli miljonärer, eller kanske vinna en resa. Men det är bara massa prat, dom kommer aldrig igång och spelar, va segt! Nu förstår jag varför vi inte spelar det här varje helg. Men ska man vinna så får man väl stå ut med allt babbel också, haha!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0