3 dagar kvar!

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera sista tiden.. Men det blir så ibland, jag är ju inte en sån tjej som sitter framför datan varje dag.. Förutom när jag bloggar förstås..

I helgen var jag i Gävle och rockade på Get away Rockfestival, det var grymt kul! Massa bra artister, roliga människor, sol och bad. Kan inte bli bättre! Jag hann även med ett par timmar på en möhippa.

Hittills har den här sommaren varit så rolig, den bästa sommaren på länge känns det som! Jag hoppas att den kommer fortsätta lika bra, men det tror jag. Nu är det bara 3 låååånga dagar kvar till semester. Det är tur, men just nu är jag så trött så jag vet inte hur jag ska klara av att jobba hela veckan. Hela kroppen känns jättetung jag orkar knappt hålla mig upprätt. Jag är så trött så jag mår illa och det känns som om jag ska svimma när jag går runt med kunderna. Det kan aldrig vara bra. Jag tror att värmen gör mycket också, jag vill inte klaga på värmen för då kanske den försvinner. Men när det är 30 grader varmt så vill jag bara vara på stranden där jag kan dricka Cola och bada när jag blir för varm.

Puss & Kram

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0