En riktig myskväll på en torsdag, Vardagslyx!

Det blev kycklingwok till middag idag. Den smakade jättegott! Efter maten mös vi ner oss ordentligt i soffan framför en film som jag fick välja. Det blev "Har du hört ryktet om Morgans". Min älskling gick in i köket och kom tillbaka med en stor skål jordgubbar som vi precis hann smaska i oss innan det ringde på dörren. Det var Fredrika som kom och bara några minuter senare dök även Elina upp i dörröppningen.
Dom följde med oss till Stockholm efter att vi var i Hudik i midsommar. Elina var helt sprudlande och kunde inte vara tyst många sekunder hon hade så många roliga saker att berätta om medan hon serverade vattenmelon till oss allihop. Sen piffade dom till sig lite och nu är två snygga tjejer ute och roar sig i kvarteren.
Själv ska jag krypa ner i sängen så att jag är pigg och glad imorgon!

Gonatt

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0