En superkul helg!



Det första jag såg när jag svängde in på parkeringen i fredags var att det stod en stor fin solros på vår balkong. När jag sedan klev in genom dörren möttes jag av en nystädad lägenhet. Elina och Fredrika hade fixat och donat medan jag var på jobbet. Så himla gulliga!
På kvällen skulle vi på Gröna Lund, men det var tydligen smockfullt med folk där så vi skippade det. Det var meningen att vi skulle träffa Anneli och Jonatan vilket jag hade sett fram emot, men tyvärr blev det inte så när planerna ändrades.
Kvällen slutade på snaps vid medborgarplatsen, där vi mötte upp några fler och satt ute i det fina vädret med varsin öl/cider och hade jättetrevligt.

I lördags sken solen och det var sådär varmt ute så det känns som man är utomlands, vi solade och badade hela dagen och fram emot kvällen grillade vi. Egentligen alldeles för sent åkte vi till Gröna Lund. Vissa av oss  tävlade i femkamp och vissa åkte bara karuseller. Jag vann inte femkampen men hade så roligt i alla fall. Efter det blev det massa goda drinkar på söder.

Även idag har det varit kanonväder och vi har badat idag också. Fredrika har åkt hem men Elina är kvar hos oss. Hon och jag har tjejkväll med jordgubbar, grädde/glass, Coca Cola, film och tjejsnack. Jättemysigt!


Min älskling & Jag


Elina tar ton


Kolla siffrorna



Marie, Elina och Fredrika. Tre snygga tjejer på Snaps.



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0