Get away Rock festival



I bilen på väg till Gävle, 5 minuter senare somnade jag och sov hela vägen fram..




Det här vackra budskapet möttes vi av när vi parkerade bilen i Gävle.



Renegade five, sångaren såg inte ut ett dugg som jag hade föreställt mig, men dom var bra!



Lilla jag! Det syns inte så bra men himlen var jättevacker!



Min snygga kille!



Jag och Elina på bussen mot stan.



Raised fist öste som f.n



Ingen festival utan öl! Adam, Micke & Lars



Mustasch var lika bra som alltid!



Ciderpaus



Sparzansa



Jonatan, du kom nästan undan men en liten bild där du är med blev det :-P



Vackra Anna fick blåsa en glasskål på sin möhippa!




Sångaren i Lillasyster hade diskbråck och fick sitta ner hela konserten, men han rockade alla fall! Guldmedalj till honom!




Jag och världens bästa Linda (i glasögonen även Adam och Lars) bara några timmar senare headbangade Linda hårdast av alla till Slash.

Det var en superkul helg! Stort tack till Rickard och Anna för att vi fick bo hos dom, mycket bättre än att bo på hotell! Vi grillade, solade och badade i ån som rann bara 100 meter bort. Dom bor verkligen så mysigt som det bara går! Tack till alla andra också för att ni är så snälla och roliga att umgås med!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0