Hårförlängning

Igår var jag hemma hos mormor hela kvällen, Adam, mamma, (storebror) Daniel, (Kusin) Anna-Stina och (kusinbarn) Marielle var också där.
Det var mysigt att alla var samlade och pratade i munnen på varandra och diskuterade och skrattade.
Jag satte i en hårförlängning på Marielle, så här fin blev hon.



(Jag har snott bilderna från hennes blogg www.princessdreamss.blogg.se)


Jag hade bestämt att vi skulle gå hem till mamma från mormor, ca 5 km. När vi hade gått ett par hundra meter började det regna. Jag tyckte det var skitmysigt att promenera i regnet, men det tyckte inte Adam. Kanske tack vare att han inte visste hur långt det var gick han ändå hela vägen med mig.. Trots regnet.
Jag kanske är konstig men jag älskar att vara ute och gå eller springa när det regnar.

Imorgon bär det troligvis äntligen av till fjällen!

Puss!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0