Vem är jag?


Man vet aldrig hur andra uppfattar en...





En gång fick jag gå till en psykolog som skulle ta reda på ifall jag passade för ett visst jobb eller inte. Idag ett par år senare fick jag veta hur hon hade uppfattat mig. Det var inte alls som jag trodde att hon hade sagt..

Enligt henne var jag:
*En väldigt glad tjej som tänker positivt.
*Mycket envis.
*Jag kunde vara lite blyg och osäker, men hon trodde att jag med tiden skulle bli säkrare på mig själv igen.
*Jag skulle klättra uppåt "bli något" även om det överraskade folk för jag kanske inte verkade vara sådan.
*jag stod på mig om jag ansåg att något var rätt eller skulle vara på ett visst sätt.
*Jag kunde ibland ta på mig för mycket att göra så att jag inte skulle hinna med, eftersom jag inte vill säga nej till någon och vill klara allt själv utan att be om hjälp.

Jag tror att allt det där stämmer in ganska bra på mig. För envisare tjej får ni leta efter..

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0