En Tröttis!

Idag är jag världens tröttaste tjej. Det var en kamp att jobba hela dagen men det gick.. Nu sitter jag här hemma i soffan och tänker på alla saker jag borde göra. Egentligen spelar det ingen roll om jag gör borde göra sakerna eller inte. Solen kommer gå upp imorgon vare sig jag gör dom eller inte och klockan fortsätter gå vare sig jag gör dom eller inte. Ingen kommer bli skadad eller ledsen om jag inte gör dom, men jag borde i alla fall. För vissa saker ska man bara göra..
Men ikväll orkar jag inte det får bli en annan dag, just nu borde jag sova..

"Varför göra tråkiga saker idag om du kan skjuta upp dom till imorgon?"

Haha, inte så bra motto, i vanliga fall brukar jag tänka att om jag gör det nu så slipper jag tänka på det sen. Men vissa dagar kan man ju låna någon annans motto.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0