Havssalt

Jag har problem med mina händer, dom är alltid torra och ibland är dom helt skrynkliga så jag ser ut som hundra år. Jag kan erkänna att jag inte är så duktig på att ta hand om dom heller. Men jag smörjer alla fall in dom varje dag.
Igår kom Adam hem och hade med sig en burk. I den låg en slags pealing med havssalt blandat med olika oljor, när man använder den på händerna ska dom bli lena som en bäbis. Idag har jag använt den, det kändes jätteskönt och händerna blev mycket lenare men dom är fortfarande torra så jag måste smörja in dom.
Jag tycker det var så himla gulligt att han köpte burken. Det är kanske inte en romantisk present som smycken, utan när man tänker på det är det mycket mer romantiskt för ett halsband kan vem som hellst köpa till vem man vill. Men han fick prova den här produkten och tänkte på just mig. Att det var precis något som just jag behöver och så köpte han den. Tack älskling!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0