KlantAnna :-P

Jag har köpt en ny telefon, Jippie!



Ivrig som jag var så skyndade jag mig att öppna lådan riva ur batteriet och sätta i mitt simkort. Sen skulle telefonen laddas. Det jag inte tänkte på var att man inte fick ha igång telefonen medan man laddade den första gången och när man har satt igång laddningen får man inte avbryta den. Så nu sitter mitt simkort fast i en avstängd mobil. I vanliga fall skulle jag nog inte bry mig, men just nu höll jag på att sms:a med min kompis för att bestämma om vi skulle springa imorgon eller inte...
Det lutar åt inte för min del.. Men vi brukar springa varje onsdag så det känns som om jag bangar om jag inte springer, eller ännu värre jag förlorar! Jag hatar att förlora!
Jag kanske springer ändå?
Hur som hellst så har jag sprungit min runda både igår och idag och förra veckan och veckan innan det och veckan innan det osv.. Borde det inte börja bli lättare nu? Borde jag inte få bättre kondis så att det går lite lättare varje gång? Äh, det är väl bara att kämpa på, plötsligt kanske det släpper så jag kan springa hur långt som hellst.

Jag har varit på Body Pump idag också, så nu är jag riktigt trött. Det ska bli skönt att krypa ner under täcket, mysa ner mig ordentligt och läsa en stund. Sen ska jag drömma lyckliga drömmar!

Gonatt

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0