Löpning och fötter

Idag följde Adam med i spåret, vi sprang 5 km. Han var bra, svårt att tro att han inte hade sprungit sedan förra sommaren. Han kanske har tjuvtränat..

Jag vill ha nya löparskor, jag känner att jag trampar lite snett i mina och skoförsäljare som jag är så vet jag att det är viktigt med skor och sulor. Jag gick en kurs om fötter och skor det var jätteintressant. Nästan så jag blev sugen på att utbilda mig till fotortoped, men när jag tänkte på att ta i och kolla på andra människors fötter så ångrade jag mig. Jag hjälper gärna alla mina nära och kära men jag har väldigt svårt för att röra människor som jag inte känner, så att ta i deras fötter känns inte särskilt lockande.



Dom här fina skorna är jag sugen på att köpa. Men jag kanske hittar några andra som är 1000 gånger skönare, vi får se..

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0