Norrköping tur och retur

Idag har jag varit i Norrköping och hälsat på Pernilla och hennes fina familj. Dom bor jättefint i en hyreslägenhet som är uppbyggd som ett radhus, med en egen liten trädgård. Supermysigt!



Lutfia och Hassan

Dom har blivit så stora nu! Jättegulliga är dom, snälla och kramiga men kan dom bli annat med en sådan mamma?

Har du tänkt på att alla familjer lever olika, alla har olika rutiner. Vissa har kanske inga rutiner alls, haha! Något som är helt självklart i en familj kan vara helt otänkbart i en annan..

 
En suddig jag på tåget hem. Jag läste ut min bok och fick lite tid till att filosofera. Det finns många stora frågor att fundera över här i livet. Men nu är klockan mycket och jag ska upp alldeles för tidigt imorgon (04:45) så jag måste gå och lägga mig. Vad jag kom fram till när jag funderade över livets stora frågor får ni kanske veta en annan dag.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0