Shopping, Sex and the city 2 och Takida

De senaste dagarna har jag haft mycket roligt, men det har blivit lite sömn.. 
Jag och Cecilia har shoppat och varit på bio. Jag hittade massa snygga kläder (det kanske kommer bilder sen) tyvärr hittade inte Cissi någonting :-(
Jag älskar att shoppa! Jag skulle vilja inreda ett helt rum till garderob med skohyllor, alla mina kläder och speglar. Vem vet någon dag kanske jag har den...
Efter shoppingen var vi på bio..



Jag gillade den! Filmen har fått dålig kritik men jag tycker den är bättre än första filmen.

En av de bästa sakerna med att bo i Stockholm är att man då och då kan gå på gratis konserter här (vilket sällan händer i Östersund) Igår såg vi Takida på skeppsbron.

      Det var jag, min älskling, mina tremänningar Elin och Christer, Elins moster Lise (från Norge) och Elins kille Erik. Efter konserten mötte vi upp Anders och Marina som också var där och kollade. Marina ska ha barn vilken vecka som hellst nu. Så hon har en stor fin mage! Allihop gick vidare till Medusa, eftersom det var fullt på övervåningen så vi gick ner en trappa, där var det helt dött och galler för baren. Men vi slog oss ner vid ett hörnbord och efter en stund sprang killar fram och tillbaka och fixade och grejade. Så slogs musiken på och en stund senare öppnade även baren. Det kom mer och mer folk och vi satt perfekt för att granska alla som kom ner. Bra musik och roliga människor. Jag och min älskling tog en promenad genom gamla stan och hann hem innan tåget slutade gå :-)
Jag hade inte träffat Christer på ca 10år så det var riktigt kul att träffa honom, han var sig lik. Lise har jag nog inte träffat sen jag var nio eller tio år skulle jag gissa, så det var också kul! Det var såklart skitkul att träffa alla!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0