Wannabe perfect!

När man har en dålig dag då allt blir fel och man önskar att man aldrig hade klivit upp ur sängen, går det då att vända dagen till en bra dag? Jag tror inte det, det gäller bara att försöka tänka positivt och klara sig igenom den.
Ibland tar jag saker för hårt, det räcker att jag gör ett misstag och fel person råkar ut för misstaget. Då vill jag aldrig mer göra den saken igen för om jag har råkat göra fel en gång kan jag göra det igen och jag kanske helt enkelt inte är bra på just den saken.
Jag vet innerst inne att man inte ska tänka så, för ingen är perfekt och alla kan göra misstag. Men det är lättare att förlåta andra för deras misstag än att förlåta sig själv..

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0