Fortfarande sjuk

Jag har varit sjuk sen i söndags, börjar bli riktigt less nu.. Jag vill vara pigg och ha roligt :) Jag tänkte gå och jobba imorgon men blev förbjuden av mina kära jobbarkompis Tina efter att hon hade pratat med mig i telefonen 2 gånger idag. Hon har rätt. Jag är inte frisk än så jag ska hålla mig hemma.
Inatt trodde jag att jag skulle dö! Det gjorde så ont i mitt huvud, det kändes som om någonting därinne kämpade allt vad den kunde för att trycka sig ut på höger sida. Det gjorde ont i gommen, i näsan och det tryckte bakom ögat och örat. Det tryckte så hårt att jag inte kunde ligga still och absolut inte sova. Utöver det så hade jag ont i halsen och frös så jag skakade. Usch! Det var inge kul. Men när jag väl la mig ner igen (eller nästan satt med 4 kuddar bakom mig) så kom min gosiga lilla kissemiss och skulle trösta mig. Hon låg på mig så nära ansiktet hon kunde komma utan att ligga på det, så kurrade hon. Det kändes som om hon låg där och sa att allt kommer bli bra, jag finns här hos dig! Hon är helt underbar! Min lilla kissemiss :-)

(Just ja! Jag har sett båda filmerna jag köpte, dom var okej, men inte så dom platsar på någon topplista direkt..)


/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0