Min Blogg

Nu är det dags för tjejen som aldrig gillar datorer att börja blogga. Hur ska det gå? Det får vi se :P Jag lyckades ju hitta min kille på internet (av en slump) och han är världens bästa, så det här kommer också bli hur bra som helst.
Idag är det 7 veckor kvar tills vi åker till Turkiet! En vecka med sol och bad, sååå härligt! Men då är det också dags att plocka fram bikinin... Det känns väl sådär efter att ha gömt sig under massa kläder hela vintern. Så idag var det raka vägen till gymmet efter jobbet, jag sprang 6km. Det kändes bra med tanke på att jag knappt orkade 4km förra vägen.
Varför är det så viktigt med utseende egentligen? Vem bryr sig egentligen om jag skulle gå upp eller ner 5 kg, mer än jag? Konstigt nog är det ganska många. Så fort någon går upp eller ner i vikt så kommenterar alla det och det ska diskuteras. Mår personen ifråga inte bra? Bantar den? Eller har den bytt livsstil och mår bättre än någonsin?
Just nu sitter jag och tittar på Dating in the dark på kanal 5. Där lär tjejer och killar känna varandra i ett mörkt rum och ser inte hur den andra ser ut. Det klickar ofta mellan olika par. De får sedan se varandra och därefter bestämma ifall de ska fortsätta träffas eller ej. Jag har sett folk som hånglar med varandra när de inte vet hur den andra ser ut för att sedan packa väskan och gå direkt när de ser den andra personen i ljuset. Konstigt.. Eller?
Själv skulle jag nog aldrig våga vara med och om jag vore det skulle jag nog aldrig kyssa någon där i mörkret. Jag tror att de målar upp en drömbild av den andra personen och sen blir besviken när den inte stämmer överänns med verkligheten.
Det sägs ju att kärleken är blind och ganska blind är den nog. När man är sådär härligt kär så är ju den andra perfekt! Han är finast i hela världen och kan inte göra något fel..
Kärleken är det bästa som finns!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0