Solen skiner!

Jag har skitsnygga solglasögon! Imorse fick jag använda dom när jag körde till jobbet. Men jag får så fula märken på näsan av dom. Vad gör man åt det? Kanske ska köpa ett par nya snart :-)
Solen skiner idag! Helt underbart! Det är mycket lättare att kliva upp då, fast jag är riktigt morgontrött och när klockan ringer kl 6 är snoozeknappen min bästa vän..
Jag älskar den här årstiden, vårvintern. Men det är även nu hemlängtan är som störst, det är nu jag börjar fundera på vad jag gör i stockholm när jag kunde vara i jämtland. Finns det något bättre än att vara i fjällen en solig vårvinterdag? Hmmm... Nej, det är nog det bästa som finns..

Kommentarer
Postat av: Adam

Ja du är en riktigt snoozare ;-P

2010-03-25 @ 08:32:24
Postat av: Anna

I know! Stackars min kära pojkvän :-P

2010-03-25 @ 11:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0