VÅFFELDAGEN :) Men inga våfflor än så länge...

Jag drömde att jag hade semester, satt i bilen på väg någonstans. Då börjar väckarklockan spela. Jag fattade ingenting, var var jag, vad hände, vad var det som lät? Helt förvirrad tryckte jag på snooze och somnade om..  Trots att det var en pina att kliva upp imorse fick jag en riktigt härlig start på dagen. Adam klev upp strax efter mig, han såg också riktigt trött ut, men sken som en sol! Han klev in i duschen och vaknade till, sen började han skämta och jag började skratta! Han kan göra mig så lycklig! När han ler och är glad då går det inte att vara sur även om man försöker.
På väg till jobbet lyssnade jag som vanligt på Bollnäs Martin. Han spelade Still Broken med Plan three, skitbra låt! Och efter (eller var det före?) spelade han Fear of the dark, Iron maiden. Live versionen! Då visste jag att det skulle bli en bra dag och det blev det!

Nu är det dags att hoppa in i duschen. (Nyss hemkommen från gymmet. Beach 2010 remember)


Bye bye!

           /Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0