Våfflor

Jag är fortfarande sjuk. Suck.. Jag har haft feber hela dagen, så det blir inget jobb för mig imorgon. Men jag har köpt 2 nya filmer så jag har något att göra. Eternal sunshine of the spotless mind och Vicky Cristina Barcelona. Får se om jag orkar titta på dom. Jag gillar att det har blivit så billigt att köpa dvd-filmer. 2 eller 3 för 99:- det är perfekt! Jag fick sms från Cecilia, hon ska hjälpa mig plugga inför högskoleprovet på tisdag :-) Ska göra mitt bästa för att plugga själv imorgon.
Just ja! Vi åt våfflor till middag idag! Eftersom det inte blev några på våffeldagen. Det var riktigt gott! Jag förknippar våfflor med våren. När jag var liten hade vi en stuga i fjällen och när det började bli vår brukade vi sitta ute på altan och äta våfflor. Det var fortfarande snödrivor som nådde över räcket, men det var tillräckligt varmt i solen för att inte ha någon jacka på sig. Härliga minnen!
Nu ska jag slappa framför tv:n. Svenska hollywoodfruar börjar om 5 min.


Bye Bye
                /Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0