Ännu en hatsöndag

Den här söndagen började faktiskt bra, solen sken ute när jag vaknade och jag och kissen gick på en promenad. Sen åkte jag och min älskling iväg och solade, fast han var väldigt rastlös så vi var inte där så länge. Istället åkte vi och tvättade bilen vilket verkligen behövdes..
Men redan när vi var och solade började tankarna snurra.. Ikväll ska han spela world of warcraft och jag får sitta ensam i soffan och imorgon måste jag upp och jobba igen. Det känns som om man alltid jobbar.
Precis som alla andra söndagar längtar jag hem till Östersund. Jag avskyr att sitta ensam i soffan varenda söndagkväll och jag är less på stockholm.
Eftersom jag vet vad som kommer komma på söndagkväll så känns det nästan onödigt att änns kliva upp ur sängen. Det brukar vara på måndagen man börjar längta till fredag men jag börjar på söndagmorgon..
Vad ska jag säga.. Man kan inte alltid vara på topp. Alla har dåliga dagar..


/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0