Ännu en Söndag..

Jag gillar inte Söndagkvällar. Adam spelar alltid world of warcraft och jag sitter ensam i soffan. Jag skulle såklart kunna hitta på något, men jag är alltid trött på söndagar och på kvällen vill jag bara vara hemma och mysa..

Igår följde Adam med mig på stan för att leta bikini. Tro det eller ej men den första jag prövade satt faktiskt bra. det var en lila med nitar på.



Jag köpte även matchande trosor till.



Jag hittade en svart trekantsbikini som jag bara var tvungen att köpa. Jättefin!

Efter vår shoppingrunda mötte vi upp Anneli och Jonatan. Vi åt middag tillsammans på Friday, jättegott! Och en glassdrink till efterrätt ;-)
Efter maten visade Adam vägen till ett biljardställe. Det gick inte så bra för mig men det var roligt! Anneli hade aldrig spelat förut men hon var bra. En naturbegåvning :-)
Jag hade ingen kamera med mig så tyvärr får ni inte se några bilder :-(


Men här är jag innan jag åkte in till stan :-)




Gonatt!

           /Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0