Evig kärlek

När jag var barn trodde jag att jag en vacker dag skulle träffa någon speciell, vi skulle gifta oss och leva lyckliga tillsammans i alla våra dagar.

När jag var tonåring trodde jag inte längre att den eviga kärleken fanns. Jag trodde att all kärlek ebbade ut i vänskap efter några år. Det är då de flesta skiljer sig. Vissa fortsätter leva ihop, men de är mer som bästisar än som ett förälskat par.

Nu när jag är 28 år tror jag återigen på evig kärlek. Jag tror att man kan träffa någon som man kommer att älska livet ut. Jag tror att man kan få pirr i magen av samma person efter massa år tillsammans. Jag tror inte alltid det är lätt, ibland tvekar man säkert på om det verkligen är rätt. Men jag tror att man kan älska varandra förevigt och om båda tror på kärleken och man kämpar tillsammans så kan man leva kära och lyckliga i alla sina dagar!

Vad tror du?


/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0