Friday och tröttast av alla!

Sitter i soffan med datan i knät och en skitsnygg kille bredvid mig. Min kille! Vad ska vi äta? Vad ska vi göra? Jag vet inte. Jag är så trött, orkar inte röra mig. Jag skulle kunna somna på mindre än en minut nu. Men när man äntligen har jobbat färdigt för dagen och färdigt för veckan så vill man ju inte sova. Då vill man vara vaken och hitta på roliga saker.
Men jag är så trött!!! Det kanske blir pizza och film ikväll. Men då behöver jag nog godis också om jag ska lyckas hålla mig vaken hela filmen ;-)
Imorgon ska jag sova längre. Jag hoppas det blir fint väder imorgon för då ska jag sola och kanske ta en joggingtur.
Nej, nu skriver jag bara massa trams, ska försöka få i mig middag istället!

Puss & Kram

                 /Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0