Hmmm....

Igår var vi på Grönan med jobbet. Vi körde 5-kamp. Vi gick runt i lag 5 och 5. Jag vann i mitt lag! På en station vann jag en guldmedalj och på en annan en rosa hatt. Men jag gav bort hatten.. Jag älskar att gå på grönan, jag har varit där varje sommar så långt tillbaks jag kan minnas. Tyvärr blev det bara en karuselltur igår, bergodalbanan.


Jag med min hatt och Charlie med sin krona på kepsen..

Jag och min älskling har både spelat på hästar och på lotto idag, så ikväll kanske vi är rik! Jag vet: Pengar är inte allt, det finns mycket som är viktigare men det skulle i alla fall vara kul att vinna massa!
Egentligen är jag redan rik, jag har en underbar pojkvän, en jättegullig kissemiss, en mamma som alltid ställer upp, världens bästa storebror, 2 roliga småbröder, en bra pappa, en riktig mysmormor (som jag saknar så mycket nu när jag är 60 mil ifrån henne) Jag har riktiga, bra, ärliga kompisar (som jag hör av mig till alldeles för sällan, men dom finns ändå där) Jag har tur!


Min Älskling och världens bästa pojkvän!


Min moster Agneta, min söta mamma, momma, och min moster Marie


Min lilla älskling, hårbollen Shakira

Tack för att ni finns!

Kram /Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0