Vad bra jag är!

Jag är inte så bra på att ge mig själv komplimanger, jag har mycket lättare för att hitta fel på mig än att hitta bra saker med mig. Så nu tänker jag berömma mig själv lite.

Jag fick 1,2 på högskoleprovet. Medel var 0,86 och mitt mål var att få över 1,0. Jag var bättre än båda. Bra jobbat Anna!

Nu ikväll har jag trampat 20 min på crosstrainern och sprungit en halvtimme. Jag har gjort situps och tricepsarmhävningar. Jag sprang upp för alla backar och jag stannade inte en enda gång. Bra jobbat Anna!

Just nu sitter jag nyduschad i soffan invirad i ett badlakan. Jag har hårinpackning i håret och jag har lagt en ansiktsmask. Riktigt vardagslyx, för det är jag värd!

Kom ihåg att beröm dig själv varje dag. Du är viktig och du är bra!

Puss & Kram
                   /Anna

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad du är duktig! Bra jobbat :)

2010-05-06 @ 10:12:38
Postat av: Anna

Thank you! Bra jobbat själv, inte ofta du låter kroppen vila en kväll :-)

2010-05-06 @ 20:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0