Åldersnojja

Idag är det mindre än en månad kvar tills jag fyller 29. Jag har blivit vuxen, men när blir man egentligen det? Jag känner mig fortfarande likadan som jag alltid har gjort. Fast jag är mycket tröttare nu för tiden, haha!
Jag tror mitt sätt att tänka och agera i olika situationer har förändrats också, man påverkas ju av allt som händer i livet utan att man tänker på det. När jag hör en låt som jag tycker är ganska ny och plötsligt inser att den är 15 år gammal så inser jag att jag att tiden har gått och jag har blivit äldre. Men när blir man vuxen och när blir man gammal? Kanske är det så att man aldrig blir det. Kanske är det bara alla runtomkring som blir äldre, de personer man inte känner. För även om jag räknas som en vuxen så känner jag mig i alla fall inte som den bild jag har av vad det innebär att vara vuxen.

/Anna

Kommentarer
Postat av: jörgen

Önskar också att det var närmare, men gammal är man bara när man känner sej gammal, men trött är en annan sak.

2010-11-19 @ 21:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0