Borta bra men hemma bäst!

Jag har haft det bra i Hudik men det är i alla fall skönt att komma hem, även om jag vill flytta härifrån så fort som möjligt!
Direkt när jag klev av tåget kände jag att jag inte hör hemma här, folk knuffas och trängs. Alla tänker bara på att komma fram först, ingen som visar hänsyn eller ett leende. Vad är det för mening med att se sur ut? Det är väl bättre att le? Stress och allvar, det är stockholm i mina ögon just nu och så vill inte jag leva mitt liv.
Men det var helt underbart att träffa Adam igen, jag har saknat honom helt sjukt mycket! Han har förresten kopplat in mina högtalare i datan nu och fixat spotify till mig, så vi sitter vid varsin data och lyssnar på Raised fist.
Men jag tror det är dags att byta musik nu, jag kanske ska sjunga lite. Jag älskar att sjunga och jag älskar att det är massa snö ute, hoppas den stannar kvar ända till april!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0