En mamma på bal!

Idag ska min mamma på bal, eller finmiddag. Vet inte exakta benämningen, men hon ska ha på sig en fin långklänning i alla fall. Jag hoppas hon kommer ihåg att ta kort så jag får se hur fin hon är. Det är såna här dagar som jag önskar att jag inte bodde 60 mil ifrån mina föräldrar.
Jag har läst lite idag men inte så mycket som jag borde. Jag kommer bli tvungen att läsa imorgon och på söndag också. Jag ska vara i Hudik hela nästa vecka så jag måste tvätta i helgen. Det skulle vara skönt att ha en egen tvättmaskin, så man slapp passa tider och springa fram och tillbaka mellan husen. Men det kunde varit värre, jag har ju alla fall tillgång till en maskin och slipper tvätta för hand.

Jag har hittat en fjällstuga på hemnet som jag vill köpa. 950 000 kr kostar den, tänk om jag var rik! Då skulle jag köpa den direkt utan att blinka sen skulle jag åka dit så ofta jag kunde.

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0